Pentru a returna un produs poți folosi formularul de retur aferent comenzii din cont. În cazul în care nu reusiti, ne poți notifica în scris pe contact@elyk.ro.
Costul returnării produselor va fi suportat de catre noi.
Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de cel mult 10 zile lucrătoare. Cererea de returnare trebuie să conțină datele tale de identificare precum și ale produsului. Ne rezervăm dreptul să refuzăm primirea coletelor retur care nu au fost însoțite de o cerere scrisă în prealabil.
Dacă produsul a fost returnat într-o altă stare decât cea în care a fost livrat ne rezervăm dreptul de a cere o taxă pentru aducerea produsului în starea inițială (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, să expediem din nou produsul pe cheltuiala acestuia.
Nu se pot returna produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clientului.
Returnarea banilor se face doar într-un cont în lei deschis la o sucursală din România a unei instituții bancare. Nu se pot restitui bani în numerar sau în conturi deschise în afara României.